Колесовідбійники
Металеві відбійники — бар'єрні ограджувальні пристрої для запобігання виїзду транспорту за межі певної ділянки та захисту елементів будівель від пошкоджень.
Колесовідбійники належать до сфери паркувального обладнання та виконують кілька функцій:
обмеження доступу та захист певної охоронної території,
розділення потоків руху,
поділ стоянкових і паркувальних місць,
обмеження пересування транспортних засобів для захисту колон, опор ліній електропередач, стовпів тощо.
Зазвичай металеві колесовідбійники виготовляються з труби діаметром не менш ніж 76 мм. Коли немає потреби в такому надійному захисті, є варіант застосування металевих колесовідбійників із труби 57 мм. Це актуально у випадках, коли конструкції застосовуються для захисту від наїзду легких візків у торгових центрах або на вулицях, коли металеві колесовідбійники застосовуються для захисту дерев або насаджень від несанкціонованого доступу велосипедистів. Колесовідбійники актуальні під час розміщення їх біля складів. Зазвичай автопоїздам або іншим довгомірним автомобілям важко паркуватися біля складських приміщень. Щоб унеможливити похибку під час паркування, застосовують спеціальні різновиди колесовідбійників — напрямні коліс або посилені металеві колесовідбійники. Такі напрямні коліс виготовлені найчастіше з труби діаметром 108 мм. Такі вантажні колесовідбійники для складу мають більшу надійність.
Типи коліщатників і напрямних
Усі колесовідбійники поділяються за діаметром і товщиною труби, що застосовується. Другою ознакою вважається тип застосовуваних опор колесовідбійників.
Застосовується три типи:
заокруглення під кутом 90 градусів за допомогою трубного відведення;
опора у формі циліндричної труби з вирізом для колесовідбійника;
опора у формі пластини з листового металу з вирізом для колесовідбійника.
Наступний різноманітний знак — конфігурація колесовідбійника. Залежно від призначення колесовідбійники можуть бути:
прямими;
Г-подібними;
образними;
дугоподібними;
іншої форми за технічним завданням.
Найчастіше застосовується перший тип металевих колесовідбійників, оскільки він підходить для більшості завдань, необхідних під час створення паркувальних систем і систем контролю доступу.
Встановлення металевих коліщат
Розглянемо різновиди монтажу (установки) металевих коліщатників. Зазвичай вони встановлюються за допомогою анкерних болтів на асфальт або на іншу підлогу. Бувають випадки, коли колесовідбійники доводиться встановлювати й на вертикальні поверхні. Прикладом можна назвати огорожу колон. У складських або виробничих умовах під час використання вантажно-розвантажувальної техніки, різних типів транспортних засобів можливі випадки контакту техніки з опорними конструкціями, колонами, стінами тощо. Це призводить до негативних наслідків, ремонту, фінансових втрат. Щоб цього уникнути, на колони, стіни встановлюють колесовідбійники. Такі конструкції виконують не тільки захисну функцію, а й роль демпфера. Краще зіткнутися з металевою трубою, погнути її, ніж із бетонною колоною або стіною. Найріднішим типом монтажу колесовідбійників варто вважати бетонування.
Під час вибору металевого колесовідбійника важливо враховувати тип покриття під час виробництва. Найпоширеніше порошкове покриття, але для поліпшення експлуатаційних характеристик можливе застосування оцинкованих колесовідбійників. Такий колесовідбійник за терміном експлуатації перевершує аналоги крім відбійника з неіржавкої сталі. Колесовідбійники з неіржавкої сталі застосовуються для декоративної функції в ТЦ і гармонійно вписуються на будь-якій території.
Прямі коліщатка завдовжки 2 метри встановлюються на підлогу.
Кутові сталеві відбійники також кріпляться до підлоги та захищають колони та кути будівель.
Ці обмежувальні сталеві пристосування застосовуються на складах, у цехах, виробництвах і паркінгах.
Сталеві колесовідбійники не тільки захищають стіни та конструкції, а й розділяють зони руху транспорту та гарантують безпеку пішоходам.
Металеві колесовідбійники покриті зносостійкими фарбами й емалями.